dinsdag 16 december 2014

Moe

Ik ben moe! De wallen onder m'n wallen hebben wallen. Tis verschrikkelijk. We boffen zo met Tijn! Die kan slapen als de beste, al sinds ie drie weken oud is. Heel sporadisch dat ie een nachtje 'spookt'. Abel daarentegen slaapt sporadisch een nachtje goed. Slapen is zonde van z'n tijd.. En hoe weinig hij ook slaapt, hij is zo vrolijk! S nachts ook.. Ik niet. Ik ben snachts niet vrolijk. Niet meer. Overdag wel, al kost het soms wat moeite.

Niet slapen kost je ook je relatie. Althans. Bij ons gaat het nog best goed hoor, maar niet dankzij mij. Romes is een held. Incasseren dat ie kan! Wat ik hem soms allemaal wel niet voor z'n voeten gooi, totaal onterecht natuuk! Ik had allang een oorlog gestart tegen m'n partner. Hij niet. Romes kan goed zonder slaap. Ik niet. Wat wil je na 8 maanden. Vaak slaap ik niet langer als 2 uurtjes achter elkaar. Romy zou ook heus instorten en minder kunnen incasseren na 8 maanden met heel weinig slaap. Tenminste .. Dat hou ik mezelf voor :p. Om m'n gedrag goed te praten. Ofzo.

Romes slaapt s nachts ook gewoon. Als hij eenmaal slaapt, kan je gerust met de dorpsfanfare naast z'n bed gaan staan. Hij hoort je niet. Heel, heel misschien dat ie heel even 1 oog een klein beetje open doet, maar dan draait ie om en slaapt gewoon verder. Het geeft niet. Hij piekt op de juiste momenten. Net voor het moment dat ik echt ga instorten kampeert hij een nachtje met abel op de bank. Kan ik even een nachtje opladen.

Abel heeft een liesbreuk. Daardoor kan je hem niet heel lang volgas laten huilen. Zodra hij geopereerd is, laat ik hem huilen. Desnoods 3 weken lang. Ben het een tikkie beu, maar ik hou wel van hem! Echt! 

Mocht iemand nog slaaptips hebben; ik hou me aanbevolen. Al acht ik de kans klein dat we dat niet al geprobeerd hebben ;). 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten